8.16.2024

FEAR FACTORY










"soul of a new machine"
Year:  1992
Country:  US
City:  Los Angeles, CA
Label:  Warner
Format:  CD, LP
Tracks:  17
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Industrial Metal













  Discogs  ,  Lastfm  ,  Download  ,  Wikipedia  ,  Facebook  ,  Web  ,  Twitter  ,  






























"demanufacture"
Year:  1995
Label:  Warner
Format:  CD, LP
Tracks:  11
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Industrial Metal








  Discogs  ,  Download



































"obsolete"
Year:  1998
Label:  Warner
Format:  CD
Tracks:  10
Time:  45 min.
Genre:  rock
Style:        Industrial Metal








  Discogs  ,  Download




































"digimortal"
Year:  2001
Label:  Warner
Format:  CD
Tracks:  11
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Industrial Metal








  Discogs  ,  Download



































"archetype"
Year:  2004
Label:  Warner
Format:  CD
Tracks:  13
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Industrial Metal








  Discogs  ,  Download































"transgression"
Year:  2005
Label:  Warner
Format:  CD, LP
Tracks:  11
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Industrial Metal








  Discogs  ,  Download






























"mechanize"
Year:  2010
Label:  Candlelight
Format:  CD, LP
Tracks:  10
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Industrial Metal








  Discogs  ,  Download

































"the industrialist"
Year:  2012
Label:  Candlelight
Format:  CD, LP
Tracks:  10
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Industrial Metal








  Discogs  ,  Download


































"genexus"
Year:  2015
Label:  Nuclear Blast
Format:  CD, LP
Tracks:  10
Time:  45 min.
Genre:  rock
Style:        Industrial Metal








  Discogs  ,  Download



































"recoded"
Year:  2022
Label:  Nuclear Blast
Format:  CD
Tracks:  11
Time:  40 min.
Genre:  rock
Style:        Industrial Metal








  Discogs  ,  Download